Tuesday, September 30, 2008

akhirnya

hari ni genap umur aku 19thn.
baru 19 muda lagi.
bak kata jaja tak boleh pergi clubbing lagi.

maaflah dah lama tak menulis kat sini.
masa tak mengizinkan.
banyak benda yang nak ditulis tapi.
banyak halangan.

19 tahun.
banyak benda yang nak dicapai tahun ini.
lepas ini buat entry untuk wishlist.
harap-harap tercapai.
shahir kata dah sampai masa cari pasangan.haha.
perlu ke dimasukkan dalam senarai?

jadual peperiksaan dah keluar.
owh nampaknya gabungan PNS dan Pathology tak terlalu baik.
begitu juga dengan Mandarin dan CTU.
masa harus dibahagi dengan bijak.

hari ni nak buat cheese cake.
ada yang berminat?
datangla ke bongek.
tak payah naik
sampan atau helikopter.
jalan kaki pun sampai.

sambutan hari lahir dirumah pasti tak sama seperti kanak-kanak dulu.
indahnya waktu kecil.kek.belon.hadiah.
dunia penuh dengan warna-warni.
sekarang penuh dengan huru-hara.masalah.

seikhlasnya,
sekarang sedang rindu sama seseorang.
bukan pada orangnya.tapi
pada perangai dan kata-katanya.
tapi
tak boleh terus begini.
bahaya!

masa akan dicuri lagi untuk menulis.
bukan senang dapat peluang untuk duduk depan komputer.


lantai tak sapu lagi.nanti mak bising.
later~~
fajarharapan
1143




5 comments:

~fiOnAbEE~ said...

bettt!!!! at last..jumpe gak ur blog..hehhe..bet! so-so-so soryyy! kre kering gler..tu sen pon tarak!
so,here's a wish for you~
happy-happy 19th birthday to you!!!
may ALLAH bless you with luck,joy n success throughout the year.
*biiiiiiiiiig hugggggsssssss*

muax!
-xoxo-

izzati said...

hehe..
thanx bee..
kumpul duet raya t.up ek..
u still use the old num is it?
setia dgn ur yellow manek?hehe

beeeeeeeeee said...

yupp2..I WILL FOLLOW U!
hihi~

Asak said...

Uit..
Hepi beshday ye?
Da tue da ko..
19?
Da boleh isap rokok tu..
Tapi jgn isap plak..
Keh3..

izzati said...

hehe..
tq2..mane ade tua mude lg ah tu 19..
eh,dh bole hisap rokok ke?
x leh hisap ah nanti hbs braces aku jd kuning..haha

 
template by suckmylolly.com