Skip to main content

Posts

Showing posts from 2008

selamat tinggal 2008

januari 2008
Futsal Piala Dekan









februari 2008
hari lahir farhanah dan zahirah
anugerah dekan.tahniah kepada mereka.











march 2008
persembahan Malam Pra-Graduan









april 2008
makan malam KESATRIA








mei 2008
peperiksaan akhir semester
percutian ke Langkawi








jun 2008
percutian ke Perth










julai 2008
Induction Day di Pantai Morib
House Warming di Kristal
















kepada yang berkenaan,

saya
ingin memohon maaf kepada anda
terhadap apa yang telah terjadi sebelum ini
semoga anda sudi memaafkan saya
kerana saya faham apa yang anda rasa

saya
tak mahu anda menderita
saya doakan anda gembira sentiasa
jangan sedih-sedih ya
kalau bersedih cari lah penawarnya

saya
tidak menyangka akan jadi begini
tapi
apakan daya

sekali lagi
saya minta berjuta-juta maaf dari anda
dengan ikhlas hati saya minta maaf
bukan main-main saya minta maaf
semoga anda maafkan saya



hari-hari mengantukku bermula.esok tahun baru.

kebosanan

semua orang ada kerja
aku?
kebosanan seorang diri dalam rumah depan laptop
dengan liputan telefon yang macam bagus tu
semakin tertekan lah jadinya

akhirnya
aku ambil keputusan untuk membaca novel
yang pasti akan menjanjikan aku MIMPI-MIMPI indah malam ini
haha.semoga menjadi nyata

esok kelas pagi
sudah lama tak mandi air sejuk dinihari
kita jumpa esok kawan-kawan!




bosan.bosan.bosan.lapar.

3 Muharram 1430

semester 4 bermula dengan baik
awal-awal sudah ada group and individual assignment
owh MKT 420
betapa aku sayang subjek-subjek ini

pagi yang indah
bermula dengan pharmaceutical analysis
not so bad
walaupun agak membosankan

2008 semakin meninggalkan kita
aku harap dia berlalu
banyak sangat perkara berlaku
biarlah yang pahit itu pergi
dan
yang manis itu kekal bersama di cebisan minda ini

sedihnya aku terpaksa tukar kumpulan mandarin
tapi nasib baik ada zah
kalau tak mesti lagi sedih
kenapalah ada dugaan awal-awal semester ini



perut lapar.buka peti sejuk.

satay time

makan malam hari ini ditaja oleh cik zubaidah
terima kasih diatas satay ayam dan daging yang sedap
sehingga kekenyangan akhirnya
syukur juga kepada Allah atas kurniaan rezekinya

seronok jumpa kembali kawan-kawan
tak sabar ingin tunggu esok
pasti lebih gembira harapnya
banyak yang ingin diceritakan
muka-muka yang lama tak kelihatan
mesti akan mengundang banyak persoalan

rumah sebelah kami sudah ada penghuni
nasib baik perempuan
kalau lelaki,aduh
dapat pula yang suka menyanyi nanti
mesti tak lelap tidur
cukup sahaja jiran atas ini yang suka menyanyi dan melompat
harap-harap mereka baik-baik sahaja

sekarang sudah mengantuk
esok bangun awal
tapi kelas pukul 10.30
buatlah apa yang patut dulu
kita jumpa esok
semoga panjang umur!


siapa mengantuk.pergilah tidur.

back in shah alam

saya sudah pulang ke shah alam
panasnya tempat ini
kalau hendak dibandingkan dengan rumah
kerajaan harus tanam lebih banyak pokok lagi
kemas-kemas barang
habuk yang banyak
barang-barang banyak
sepatutnya hantar balik tadi
tapi sebab tak kemas pula
kenalah cari tempat untuk simpan
dirumah ada makanan
siapa mahu silalah datang
perkhidmatan penghantaran tidak disediakan



bil telefon sudah ada.siapa mahu bayar.

Maal Hijrah 1430

selamat menyambut Tahun Baru Hijrah 1430
semoga tahun baru ini
ada azam baru
semangat baru
semuanya baru

beberapa perkara juga harus diubah tahun baru ini
jadilah insan yang lebih baikesok
supaya lebih ramai orang senang dengan kita
supaya orang tidak bercakap pasal kita

esok akan pulang ke shah alam
sihat atau tidak
harus pulang juga
semoga panadol dan clarinase tadi memberi kesan

aku harap dapat lupa apa yang dah berlaku
banyak yang aku ingin lupakan
tapi apakan daya
masih segar lagi diingatan
aku yakin satu hari nanti aku pasti berjaya mengatasinya



sikit sahaja barang kali ini.hehe

28th December

hari ini plan ke melaka terpaksa dibatalkan
i don't think i can make it
alone to melaka
by bus
i don't want my flu and sore throat become worse
i want to start my class next week
and i have to take care of myself

i'm going back to shah alam tomorrow
have to pack all my stuffs
don't know what to pack
where to start
when to start

semalam Yang Dipertuan Besar NS mangkat
semoga roh almarhum dicucuri rahmat Allah s.w.t



awal muharram.azam baru di tahun baru.

sabtu ke ahad?

lama dah cuti sampai keliru hari apa
hari ini ada orang kahwin
malasnya nak pergi
tekak sakit lagi
makan pun malas
nak minum air sejuk sahaja sekarang


esok mahu keluar ke melaka lagi
hari ini kena kemas barang untuk pulang
supaya tidak kelam kabut nanti
maka hari ini kena buat sesuatu
sebab dah janji
maka kena tunaikan


maaflah en.izha
nampak gaya tak dapat hadir ke kenduri kahwin
di rumah anda
kalau anda yang kahwin pasti akan diusahakan untuk datang.hehe
kita jumpa di shah alam nanti ya!



jalan-jalan di internet.bosan.














??!!??

i don't know what happened

why suddenly you are so quiet?

didn't say anything at all

whats wrong?

but its up to you

if i have done or said anything that hurt you

then

i am very very sorry.


selamat hari jumaat!




mawi dah kahwin dengan ikin.semoga bahagia.

the art of skipping

Basic JumpBegin with rope behind you. Swing rope over your head, moving hands, and rope, forwards. Jump over rope with feet together. Reverse JumpBegin with rope in front of your body. Swing the rope backwards, over your head. Jump over the rope just as you would forwards, keeping feet together. Jogging Step JumpBegin as if you were doing a basic jump. When you swing the rope over your head, do not keep feet together. Instead, switch them back and forth, in a jogging motion as you jump. Criss Cross JumpBegin as if you were doing a basic jump. When you jump over the rope, bring your left arm over to cross the right. Then bring arm back over. Twisting JumpThe twisting jump is simply a basic jump, but as you jump, twist your lower body side to side. Double UnderWhen you have had some practice jumping, try to move the rope twice under your feet for each jump. With even more practice, you could even get it three or four times under.


mari melompat bersama-sama.seronok.

sore throat

sakit tekak
sangat lah menyeksakan
tapi orang tak tahu sebab orang tak nampak
biar sahaja dia bengkak kat dalam ini

i went to jusco ayer keroh
thousands of memories there
five years in melaka
thought me a lot of things
a lot of changes in melaka too

traffic light in front of MOZAC?
sangatlah membantu untuk masuk ke sekolah
especially on sunday
haha.outing day.

i miss my old days
my friends.teachers.juniors.seniors.
memories.
bilalah kita dapat kumpul semula ramai-ramai
semoga Allah panjangkan umur kita semua

i want to buy a list of things to day
supposedly.
but sometimes
we can't get everything that we want
and me being so childish
so upset because i can't buy what i want

bila lah saya akan berubah ini?

tapi hari ini i managed to buy 2 novels
If You Could See Me Now
dan
Rindu Cintaku
by Cecelia Ahern and Fauziah Ashari
i want to buy another novel, Love In The Air
but never mind
i can buy it later.



makan dequadin.elok lah cepat.



nEw

everything is new here
i like the new template
im going to use a new font
i like pink and black

wish i can decide when i want to go back to shah alam
its only a few days left
come on
help me to decide

today is shopping day!



mari-mari pergi JUSCO melaka.rindu.


buah hati saya

saya ada buah hati baru
saya janji akan setia dengan dia
saya rasa dia tak akan tinggalkan saya
saya akan sayang dia
saya akan jaga dia


jangan ada yang cuba ambil dia
nanti saya pasti rindu dengan dia
semoga dia tak sakit lagi
macam buah hati saya yang sebelum ini



jangan jeles.awak tak ada buah hati.
later~~

fajarharapan
1443

new semester begins

aku kembali semula ke rumah
semalaman di Pedas
dan aku telah mendaftar untuk subjek semester hadapan
6 subjek
dan inilah jadualnya
terima kasih cik farhanah kerana
sungguh rajin membuat jadual setiap semester


semoga semester baru
penuh dengan
azam baru
kerja baru
markah baru
keputusan peperiksaan baru


aku nantikan esok
semoga Allah kuatkan hati aku
hari-hari mendatang sangat mencabar
sibukkan diri
supaya lebih gembira
kurang berduka


pisang goreng.sedap.
later~~

fajar harapan
1818




kesan-kesan itu

dan dari mana datangnya kesan-kesan merah di leher
yang telah menimbulkan rasa tidak selesa
yang menimbulkan kegatalan dan sakit
yang membuatkan aku rasa nak jerit malam-malam ini

dugaan.ujian.
semoga esok aku bangun dia akan hilang
tak perlu aku fikir lagi.
semoga


selamat malam semua.MIMPI indah malam ini.
later~~


fajarharapan
0115

今夜

heartburn.again.


mana mahu cari susu.air kosong ada lah.
later~~


fajarharapan
0006


i hate you

i hate this feeling

when you feel
empty
guilty
bored
sick
sad
tired
nothing
restless
clueless

i'm not supposed to write in english
cause my english ****
somehow these are the words that i can think right now

and

YOU!
why you always come and disturb me?
can you just go away?
i need a LOT of time to get rid of you
i'm helpless now

and again i think Malaysia sangat menyeronokkan
another day dihabiskan melawat Malaysia
and tonight i want to plan another trip melawat Malaysia







lupakan sahaja.biarkan dia.
later~~


fajarharapan
2209

sekali lagi

malam tadi aku tidur awal
aku penat dan mengantuk
tambahan tak ada kerja untuk aku buat

alhamdulillah keputusan peperiksaan agak memuaskan
walaupun hasrat untuk masuk senarai penerima anugerah dekan masih gagal.tahun depan cuba lagi.
maka aku boleh tidur dengan tenang malam ini.

1.45 pagi
aku dikejutkan dari tidur
mak ngah sakit perut dan kita hendak ke seremban hantar dia
dalam masa yang sama aku juga sakit perut
aku tahu ini mesti masuk angin.sabar sahajalah.

2.45 pagi
kami berempat tinggal di kampung sementara mereka ke seremban
aku sempat bermain brain test kerana gagal untuk menyambung tidur aku yang terganggu
masih ada lagi teman yang belum tidur pada waktu begini

4.00 pagi
mereka pulang dari seremban
pasti tiada doktor pakar pagi-pagi ini
maka harus kembali mendapatkan penjelasan yang pakar nanti
kami pulang ke rumah semula
perut aku masih sakit.harap-harap tak melarat.

inilah aktiviti malam aku hari ini
banyak pengajaran aku dapat
jangan ponteng waktu makan
jangan selalu buat orang lain tunggu kita
it…

aduh...

hari ini ada banyak idea untuk menulis
kebetulan punyai banyak masa untuk menghadap komputer
sambil menanti keputusan yang entah bila mahu keluar


petang ini aku cuba sekali lagi untuk membuat apam aiskrim
kalau anda pernah makan yang warnanya pink dan putih
sabtu lalu aku cuba untuk mengukusnya tetapi gagal
hari in cubaan aku gagal lagi sekali


aku ingatkan akan berjaya tetapi emak kata
"there must be something wrong somewhere"
maknanya aku gagal!
tak apa esok aku cuba lagi
tapi agak membazir sungguh perbuatan aku ini


habiskan sahaja adunan yang ada
kemudian makan sahaja apam yang keras itu
marilah makan sekali kalau mahu.



apam hijau.menarik.
later~~

fajarharapan
1512

a rainbow

angin pagi ini sungguh kuat.
mukin sudah tiba musim hujan yang selalu disertai dengan angin yang bisa menerbangkan khemah-khemah di majlis perkahwinan.
maka bersiap sedialah mereka yang ingin melangsungkan perkahwinan di sini.bukan aku lah yang pastinya.


abah minta tolong watering his flowers and not showering them
haha.nampak sangat aku selalu siram pokok main-main.
kesian pokok-pokok itu tidak disiram lama.
semoga gembira dengan kehadiran air pagi ini.


semasa asyik menyiram pokok.
aku terpandang a rainbow di udara.
ya,aku cipta pelangi.seronoknya.
teringat kolam air di ITB semasa ke Bandung.
di sana juga terhasil a rainbow apabila matahari menyinari air yang jatuh itu.
indahnya ciptaan Allah s.w.t.


a rainbow
together with seven colours

a rainbow
never separate from each others
they stick together forever

a rainbow
nice to see
but you can't hold

a rainbow
make me love the world a lot more!



idea menulis di pagi hari.maaf jika merapik.
later~~

fajarharapan
0930

indahnya Malaysia

alhamdulillah kamiselamat kembali ke rumah setelah 3 hari berjalan-jalan di Sabah

insyAllah nanti akan aku tuliskan cerita kami ketika di sana

melawat ke tempat baru.seronok.

harap satu hari nanti dapat mendaki Gunung Kinabalu dengan kawan-kawan pula.pasti lebih seronok.

hari ini menanti keputusan peperiksaan dengan sangat sabar.dan para senat masih lagi bermesyuarat.teruskan menanti.

sekarang sangat penat.lapar.mengantuk.
tapi ada banyak lagi benda nak kena fikir.nak kena buat.nak kena tunggu.harap-harap bertahan.




rindu pada dia.tapi sampai bila.
later~~


fajarharapan
0147




ahad pagi

malam tadi tidur dengan sungguh seronok dan lena dan awal juga.bahagia hidup
sudah lama tak tidur begitu
bangun pagi untuk sarapan
selepas itu tidur lagi sampai tengahari
memang tak senonoh perangai tapi dah mengantuk
mahu buat apa lagi


tapi malangnya tidur di pagi ahad telah didatangi mimpi yang sangat menakutkan
sehingga menganggu tidurku
panggilan telefon juga sekali lagi mengejutkan aku dari tidur
aduh banyaknya gangguan


owh
terima kasih kepada kawan-kawan yang datang semalam
seronok dapat jumpa kamu semua
ketawa bagai nak pecah perut
maaflah jika ada yang terkurang


pagi ini juga
aku dapat sesuatu yang menakjubkan
akhirnya apa yang aku cari selama ini berjaya ditemui
semoga dia gembira dengan hidup baru dia
jika rasa suatu hari nanti ingin jumpa kami kembali silalah dail sahaja nombor kami
sekurang-kurangnya kami masih ingat kamu lagi


aku akan pergi lagi untuk 3 hari yang akan datang
cuti ini aku penuhi dengan berjalan-jalan
walaupun memenatkan tapi seronok pergi ke tempat baru
sepatutnya sudah lama kami…

Pandemic Logistic Learning Exercise (P2LX) Part II

28 november 2008
bangun pagi bertemankan air sejuk di tandas yang sehingga ke tulang boleh terasa sejuknya.sudah lupa sarapan apa pagi ini tapi sudah pasti ada roti dengan sapuan yang tidak pasti apakah perisanya.hari kedua tapi lakonan masih tetap sama.cuma bezanya kali ini kami lebih bersedia.

kami rancang lakonan agar lebih berkesan.setelah menunggu dengan sabar mereka yang berpakaian astronaut itu tiba ke kawasan IDP tetapi mereka tidak mahu masuk bertemu kami.semua jalan cerita yang dirancang terus bertukar dan kami bertindak agresif kali ini.hari ini lebih baik dari semalam.

petangnya kami ada taklimat logistik dari en.mahmood.sungguh menarik dan cerita sampingannya sangat menyentuh hati.tak pernah terlintas yang aku akan belajar cara-cara menggunakan walkie talkie.terima kasih en.mahmood kerana memberi pengetahuan yang sungguh berguna itu.hari ini tidak perlu pasang khemah.

malam main lagi permainan paddle pop untuk tentukan kedudukan kem untuk hari ahad.dengan bantuan cik fero kum…

Pandemic Logistic Learning Exercise (P2LX) Part I

25 november 2008
ada taklimat P2LX di DK-F jam 1700.rupanya esok program bermula.mati-mati aku ingat hari khamis sebab dapat pesanan ringkas bahawa program ini bermula 27 november.taklimat habis dalam pukul 6 dan kemudian ramai-ramai ke Pak Li Kopitiam untuk makan nasi ayam lemon.seronok.malam harus selesaikan kerja untuk misi akademik yang tertangguh.


26 november 2008
pukul 9 pergi ke Bank Islam untuk pindahkan semua duit ke akaun lain.balik rumah sambung tidur sampai tengahari dan keluar untuk tukar duit,makan tengahari,pergi hantar barang dekat perindu dan akhir sekali pukul 1 lebih baru balik dan mula kemas barang.pukul 2.50 zah sampai kondo dan dia tumpangkan ke perhentian bas teratai.pukul 3 bas bertolak dari UiTM sampai ke Kuala Kubu pukul 4.30.

tak lama selepas itu hujan pun turun dengan sangat lebat.kami pun makan malam tapi tak boleh ke bilik sebab nanti mesti basah barang-barang semua.selepas beberapa ketika kami terpaksa juga ke dorm sebab dah penat tunggu hujan berhenti.malam…

mari LUNCH bersama

kepada semua pembaca blog ini
dengan sukacitanya anda dijemput ke

lot 4/482,kampung fajar harapan,
bongek,71300 rembau,
negeri sembilan

pada 13 disember 2008 bersamaan dengan hari sabtu

aku nak belanja makan tengahari.kalau berkesempatan sila datang.kalau nak datang lambat pun boleh cuma beritahu sahaja supaya boleh simpankan makanan.

kalau mahu ke gunung datuk makan angin juga jemputlah singgah di rumah dulu.marilah beramai-ramai ke daerah rembau daerah beradat.hehe.



kehadiran anda amat dialu-alukan.terimakasih.
later~~

fajarharapan
1021


^kembali^

akhirnya aku kembali setelah dua minggu keluar rumah.semalam 6 disember penerbangan dari Lapangan Terbang Soekarno-Hatta selamat mendarat di KLIA-LCCT tepat jam 2320 waktu Malaysia.
maknanya tamat perjalanan aku selama dua minggu.


bermula dengan penyertaan aku dalam program P2LX di kuala kubu baru sehingga aku ke misi akademik fakulti di Pulau Jawa,Indonesia.sangat penat tapi penuh dengan warna-warni.
pastinya ada yang gembira,sedih dan ada juga yang membuatkan aku tertekan.


aku ingin sekali menulis entri yang panjang mengenai perjalanan seharian aku bermula 26hb november yang lalu.
akan aku usahakan supaya aku dapat palitkan sedikit memori aku di sini.nampaknya cuti semester kali ini penuh dengan kenangan.tak mungkin aku lupakan.tak mungkin.


esok hari raya.muka aku gelap kerana dibakar matahari semasa di kuala kubu dan juga di indonesia.lepas ini aku mahu duduk dalam bilik sahaja.kulit juga gatal-gatal.pastinya airlah puncanya.air di indonesia sangat tidak sesuai dengan kulit aku.terseksan…

esok hari ISNIN

disebabkan esok hari isnin maka aku harus pulang ke shah alam
owh sekejapnya duduk di rumah
bila lah nak merasa duduk lama-lama di rumah
balik kampung selalu
makan sedap selalu


ada sesiapa hendak teman aku balik ke shah alam
pasti aku kebosanan nanti
harap minggu ini berjalan dengan baik
moga apa yang dirancang dapat dijalankan
apa yang rakan lain buat di rumah ya?
cemburunya sama mereka


kelmarin ke Cameroh Highland dan UTP
panasnya UTP itu
ingatkan shah alam dah cukup panas
rupanya tronoh lebih panas rupanya
hujan menemani sepanjang perjalanan ke atas bukit itu
Alhamdulillah kami selamat naik dan selamat juga turun dari puncak bukit itu hari ini


dengan suhu 21.6 darjah ketika kami turun tadi
pasti tak dapat melawan kesejukan rakan-rakan di luar negara sana yang mungkin ada mencecah 1 atau 2 darjah celcius
tapi itu pun dah cukup membuatkan aku malas keluar dari selimut.apatah lagi mahu keluar berjalan-jalan


malam ini mahu mimpi yang indah
mimpikan katak pun jadilah.haha.
hujan baru berhenti
memang sesuai un…

MIMPI

mimpi
perkataan yang ada banyak makna
ada sesiapa yang tak pernah bermimpi?

mimpi
sedih.gembira.sakit.kecewa
macam-macam ada

mimpi
ada orang kata benda dalam mimpi benar-benar berlaku
roh kita yang keluar dari badan

mimpi
gelaran yang pernah aku beri pada seseorang
masih ingat lagikah rakan-rakan?
haha.zaman muda mudi

mimpi
kadang-kadang aku rasa apa yang sedang aku lakukan itu pernah terjadi.paling tidak aku pernah saksikan perbuatan itu.
adakah itu mimpi?
kadang-kadang aku pening bila melihat kembali perkara itu berlaku.aku akan berusaha untuk mengingat.sehingga akhirnya aku akan berusaha sedaya upaya mengawal apa yang aku ucapkan.
kadang-kadang aku berjaya
kadang-kadang aku gagal
jika aku gagal aku akan mengucapkan kembali apa yang seperti telah diprogramkan di minda ini
ia berlaku seperti satu putaran masa
pelik

mimpi
selalu orang berpesan semoga mimpi yang indah
apa maksud mimpi indah
dikelilingi jejaka-jejaka tampan gadis-gadis cantik
bunga-bunga mekar di taman
air sungai mengalir tenang
bau-bau harum kemb…

lalalala

Alhamdulillah...
aku dah habis berjuang untuk semester tiga
nantikan kemunculan semester baru hujung tahun ini
aku punya banyak perancangan hujung tahun ini
moga-moga dipermudahkan Allah semua urusan


adik dan alang,
tahniah atas kejayaan kamu berdua
semoga adik-adik angah terus berjaya
dan akhirnya lebih hebat dari orang lain
insyAllah
jadikan sesuatu itu pengajaran dan
berusaha memperbaiki diri sendiri
bukan menyalahkan diri sendiri
terus-terusan


cuti
bermakna aku menghabiskan masa di rumah
tutup semua nota-nota
bangun lambat tidur awal
pasti aku akan rindu
betul
pada kamu semua
teman belajar
teman ketawa
teman makan
teman menangis juga


cuti
maknanya aku akan berjumpa dengan
sahabat-sahabat MOZAC
lagi rindu sama kamu semua
semoga ada masa untuk diselit untuk
lepak dan ketawa tak ingat dunia dengan kamu


cuti
aku takut tunggu 18 disember
aku takut terima kenyataan
tapi aku harus berdoa banyak-banyak
semoga Allah lembutkan hati mereka



semoga cuti kamu semua juga bermakna
selamat bercuti.




mari makan kuih.rindu.
later~~

fajarha…

Que Sera Sera

When I was just a little girl
I asked my mother what will I be
Will I be pretty will I be rich
Here's what she said to me

Que Sera Sera
Whatever will be will be
The future's not ours to see
Que Sera Sera
What will be will be

When I grew up and fell in love
I asked my sweetheart what lies ahead
Will we have rainbows day after day
Here's what my sweetheart said

Que Sera Sera
Whatever will be will be
The future's not ours to see
Que Sera Sera
What will be will be

Now I have children of my own
They ask their mother what will I be
Will I be handsome will I be rich
I tell them tenderly

Que Sera Sera
Whatever will be will be
The future's not ours to see
Que Sera Sera
What will be will be
Que Sera Sera


microbiology.2 paper lagi.
later~~
m310254
0713

hikayat si tujuh

cik fionabee telah tag aku semalam
maka hari ini aku akan menyiapkannya
cik fionabee telah menjadi teman satu dorm aku selama 3 tahun
teman sekelas adalah 3 tahun juga rasanya

mari lihat perihal 7 jawapan
anda mestilah JUJUR,AMANAH,IKHLAS,SOPAN SANTUN dan BERPEGANG PADA PRINSIP(am I?)


1. 7 ciri wanita/lelaki idaman anda

ketinggian melebihi 153cm
tidak kisah kalau perlu buat kerja rumah
tidak kisah tinggal di kampung
bukan seorang yang panas baran
suka makan spaghetti
pandai ikat tali kasut
belajar memahami dan menerima


2. 7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup

haha.sampai 7 orang?tak boleh letak nama di sini terlalu peribadi.maka kesimpulannya seperti di bawah:
3 orang di MOZAC
2 orang di UiTM
1 orang senior
1 orang teman pena

haha.ini semua mainan semata-mata.zaman kanak-kanak yang indah.


3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati

rasa diri manusia paling bertuah
gembira tak terkata
tak tahu nak cakap apa
berbelah bagi
syak wasangka
terharu
nak beritahu satu dunia


4. 7 temp…