Tuesday, December 23, 2008

new semester begins


aku kembali semula ke rumah
semalaman di Pedas
dan aku telah mendaftar untuk subjek semester hadapan
6 subjek
dan inilah jadualnya
terima kasih cik farhanah kerana
sungguh rajin membuat jadual setiap semester


semoga semester baru
penuh dengan
azam baru
kerja baru
markah baru
keputusan peperiksaan baru


aku nantikan esok
semoga Allah kuatkan hati aku
hari-hari mendatang sangat mencabar
sibukkan diri
supaya lebih gembira
kurang berduka


pisang goreng.sedap.
later~~

fajar harapan
1818





4 comments:

~fiOnAbEE~ said...

bet! bes glr kot jadual!!! ari jumaat pg je klass like OMG! haha

izzati said...

bee,

hehe..pg jumaat tu kalo dpt tukar klas pergi hari lain lg best..sem ni ade 6 subjek ni and skit je ade lab..hopefully x susah mane la..

Asak said...

Beta stuju..gile besh jadual..rasuah KP eak?ngeh3

izzati said...

asak,

jeles ke dgn jadual aku?haha..x maen la rsuah KP.
rasuah je dean terus..

 
template by suckmylolly.com