Wednesday, November 12, 2008

hikayat si tujuh

cik fionabee telah tag aku semalam
maka hari ini aku akan menyiapkannya
cik fionabee telah menjadi teman satu dorm aku selama 3 tahun
teman sekelas adalah 3 tahun juga rasanya

mari lihat perihal 7 jawapan
anda mestilah JUJUR,AMANAH,IKHLAS,SOPAN SANTUN dan BERPEGANG PADA PRINSIP(am I?)


1. 7 ciri wanita/lelaki idaman anda

ketinggian melebihi 153cm
tidak kisah kalau perlu buat kerja rumah
tidak kisah tinggal di kampung
bukan seorang yang panas baran
suka makan spaghetti
pandai ikat tali kasut
belajar memahami dan menerima


2. 7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup

haha.sampai 7 orang?tak boleh letak nama di sini terlalu peribadi.maka kesimpulannya seperti di bawah:
3 orang di MOZAC
2 orang di UiTM
1 orang senior
1 orang teman pena

haha.ini semua mainan semata-mata.zaman kanak-kanak yang indah.


3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati

rasa diri manusia paling bertuah
gembira tak terkata
tak tahu nak cakap apa
berbelah bagi
syak wasangka
terharu
nak beritahu satu dunia


4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda

zoo
Perth
sungai
Jepun
ibu pejabat NASA,Washington DC
Dataran Merdeka
pantai peranginan


5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan kepada pasangan anda


jam tangan
set penjagaan diri
kasut
handkerchief
pen
cincin
tiket


6. 7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda

if i were a boy-beyonce
fall for you-secondhand serenade
cobalah untuk setia-kris dayanti
dan sebenarnya-yuna
live your life-rihanna ft t.i
i hate this part-PCD
tanpa-sixth sense

tapi yang pasti aku tak akan nyanyi untuk siapa pun apa-apa lagu.kalau berlaku pasti aku mabuk waktu itu.haha

7. 7 rakan yang anda tag dan mahu mereka membuat perihal 7 ini.mereka mesti diberitahu akan perihal ini.

zulfahmi
wahidahzakaria
kamal
afdhal
radhiatulmardhiyah
ameirulazraie
izzahismail



selesai sudah tugasan ini.mari belajar PNS.
later~~


m310254
1211









9 comments:

berus jamban said...

tak mau...tak mau...tak mau
(sambil menghentak kaki)
hahahaha

izzahismail said...

will do that soon ;)

mardhiyah said...

waaaaaaaa.. susaaahnyeee tag kali niiii.. *hentak kaki jugak* hahahahhaha

izzati said...

berus jamban,

hentak kaki smpai esok pun kene buat gak..
aku x peduli..haha..:D


izzahismail,
thanks and happy holiday!


mardhiyah,
study arab dgn pns dlu br jwb tag..hehe

~fiOnAbEE~ said...

ibu pejabat NASA bet? hahaha..romantik giler tpt! heheheh

izzati said...

fionabee,

kalau boleh nk gi bulan trus tp takut x smpai je nanti..hehe

berus jamban said...

yes...boleh buat persatuan menghentak kaki ni...

mardhiyah said...

hentaaaakk..hentakkk kaki!.. satu dua satu dua satu dua hehe... takotnye exam pns :S

izzati said...

berus jamban,

silakan...:)



mardhiyah,
wah komander mardhiyah dh bersuara..haha
pns yg sguh scaryyyy...

 
template by suckmylolly.com