Sunday, November 23, 2008

esok hari ISNIN

disebabkan esok hari isnin maka aku harus pulang ke shah alam
owh sekejapnya duduk di rumah
bila lah nak merasa duduk lama-lama di rumah
balik kampung selalu
makan sedap selalu


ada sesiapa hendak teman aku balik ke shah alam
pasti aku kebosanan nanti
harap minggu ini berjalan dengan baik
moga apa yang dirancang dapat dijalankan
apa yang rakan lain buat di rumah ya?
cemburunya sama mereka


kelmarin ke Cameroh Highland dan UTP
panasnya UTP itu
ingatkan shah alam dah cukup panas
rupanya tronoh lebih panas rupanya
hujan menemani sepanjang perjalanan ke atas bukit itu
Alhamdulillah kami selamat naik dan selamat juga turun dari puncak bukit itu hari ini


dengan suhu 21.6 darjah ketika kami turun tadi
pasti tak dapat melawan kesejukan rakan-rakan di luar negara sana yang mungkin ada mencecah 1 atau 2 darjah celcius
tapi itu pun dah cukup membuatkan aku malas keluar dari selimut.apatah lagi mahu keluar berjalan-jalan


malam ini mahu mimpi yang indah
mimpikan katak pun jadilah.haha.
hujan baru berhenti
memang sesuai untuk tidur.
selepas esok aku tak akan bawa pulang komputer riba ke shah alam.maka aku tak akan menulis di blog ini
aku tak akan balas apa-apa komen di friendster mahupun facebook.jika ada apa-apa urusan sila hubungi aku melalui telefon bimbit atau telefon rumah shah alam jika tahu nombornya.kerjasama anda amat dihargai.



aku tak mahu sakit sehingga semua urusan aku selesai.
semoga semua orang sihat selalu.
jangan bermain hujan.




farhan jangan main hujan.demam.
later~~



fajarharapan
2237









6 comments:

izzahismail said...

mimpikan katak?
ok jgak sbnrnye.
teingat cter bout putera katak time kecik2 dulu.
hehe

izzati said...

izzahismail,

tulah dulu kecik2 selalu dgr cerita putera katak.
tp dah besar2 ni x de org nk citer lg..hehe

david santos said...

Nice week for Malasian people!!!

Asak said...

oink2..
asal awal gile balek shah alam??
pelik2

Anonymous said...

how your trip to indonesia

izzati said...

david santos,
yeah every week is a nice week..have to enjoy our life.:)


asak,
byk aktiviti maka harus pulang ke shah alam awal..
tp jgn risau skrg dah balik ke kg halaman semula.
rindu nye..hehe :)


anonymous,
my trip was amazing!!
i will write later bout it..
alot of things to say bout my trip and the p2lx camp..

 
template by suckmylolly.com