Monday, June 21, 2010

minggu keenam

hello semua
apa khabar?minggu ini merupakan minggu terakhir saya di loji pandu kejuruteraan kimia.jumaat ini saya akan pulang ke rumah dan menikmati seminggu cuti sebelum saya pulang ke kampus untuk meneruskan setahun lagi perjuangan untuk menggenggam segulung ijazah.beberapa aktiviti telah berada di dalam kepala saya memandangkan cuti yang pendek perlu dimanfaatkan dengan sepenuhnya.memandangkan saya tiada kawan-kawan sepermainan jadi saya tidak perlu keluar dengan kawan tetapi saya perlu keluar dengan makcik dan nenek dan datuk saya.memandangkan abah dan emak saya juga bersekolah jadi saya lebih rela pulang ke kampung.

hujung minggu lepas saya ke pasir gudang kemudian saya pergi ke kota tinggi membeli kain untuk baju raya.kain-kain disana sangat murah sehingga saya dan mak cik saya telah membeli 5 pasang kain.kemudian saya telah dihantar ke rumah kawan saya di taman rinting untuk makan laksa johor yang sangat sedap.kemudia kami pergi menonton wayang bertajuk Sex and The City 2.sangat kelakar.tambahan lagi dua orang jejaka di sebelah kanan saya telah berbisik sesama mereka bahaw amereka sebenarnya telah terSALAH panggung.kesian mereka.pengajaran sila semak tiket sebelum masuk ke panggung wayang.

hari ini ada seorang teman dari UniKL akan bersama-sama berjuang menghasilkan ubat gigi tanpa fluorida dan SLS yang merbahaya.akhirnya saya telah hampir-hampir berjaya menghasilkan seperti yang dijual di pasaran.esok akan terus mencuba lagi.esok en.faiz akan datang untuk melawat CEPP.harap-harap semuanya baik sahaja.

cepatlah hari jumaat sebab hendak pulang.
kamu semua jaga diri baik-baik.


9 comments:

~fiOnAbEE~ said...

hhahahaha!!! cmne la that 2 guys bole salah masok? then dorg stay smpai abis ke? LOL!!!!

izzati said...

tak taulaa.
have u watch that movie?dahla mamat tu masuk time die tgh ckp pasal gay.hahaha..diorg stay smpai hbs

~fiOnAbEE~ said...

blom lg!!! bes ke? but i din watch the series and the 1st movie. takot nanti cm blurr2 lak ble pg tgk...hehe.. plusss..tak masok semban okk..pffffftt~!
haihh..xpe..hopefully knight and day masok! tom cruise molek blakon! weeeee! hahaha

izzati said...

i didnt watch the series and the 1st movie but kind of funny gak la tp x rugi pun x tgk.hehe..
hopefully...bee,kalau ada masa jom pergi tgk wyg.i've another week before class start. :P

~fiOnAbEE~ said...

omg jommmmm!! nape xckp awl2..im dying bored here!!! hohoho..nx week ok?? boleh ajak ida skali since die da balek ni..tmrw g dating dgn die! hahaha..

izzati said...

boleh2.nnt i'll cnfrm with u bile bet nak pergi seremban okay..kena mintak permission and money from my parents..scholar dh kering :P
kirim salam ieda!

~fiOnAbEE~ said...

da balek da ponnn..jom2 khamis nx week..movie baru kua! :D sbb nx week nk kua lg ngn ida on kamis gak..teehee...
hahaha..kalo ad mase lebeh g karok nakkkkkkkk? eh bet karok x?? if x xpe..bole lepak2 makan..catching up..:)

izzati said...

hahaha.khamis mcm okay nnt esok bet balik hntr proposal kt my father.ade reason nk kluar beli brg.mestilaa nak although suara x sedap tp suka menyumbangkan lagu okay.

~fiOnAbEE~ said...

YEAYYY!!! ok! then khamis it is! pape naty bee konfem kan ok?
karok kalo sempat la ehh.tp nakkkkk..giannn ni! HAHAHA

 
template by suckmylolly.com