Skip to main content

morning people


hello sunday

its me early in the morning.i woke up one hour ago and everything is not properly shut down before i fall asleep.the door still open.the lamp still on.my laptop still here.i cant even remember what happen before i sleep.crazy crazy people.

so its sunday and im typing the script for our mandarin's short story project.i hope i can finish it this morning so i can do another task in the noon.maybe printing out some notes for mr.tommy's quiz next week.

i discovered a new branch of sate kajang haji samuri at pkns shah alam on friday.its sate kajang in shah alam!wow.usually im having this sate kajang during on our way back from cameron highland at r&r dengkil.im gonna ask my friend to go there since my another friend is not at home.like you said we have to enjoy our weekend.

im quite sad when weekend comes.its not because i dont like weekend.perhaps i really love weekends.only when i cant have a proper meal.dont know what to eat and of course end up eating maggi.if and only if
im staying at home i dont have to eat maggilah.aduh.

have a nice sunday people.gonna miss you today.
and liverpool menang last night kan?

seperti biasa
gambar ini tak ada kaitan langsung
selamat melompat tali

Comments

Popular posts from this blog

bongek

saya sudah balik ke bongek untuk beberapa hari.bongek itu nama kawasan saya tinggal.di mozac dulu azneeza itu suka ejek nama bongek siap boleh cipta nama lagi berkaitan dengan bongek tu.nasib baik nama betty lebih sedap didengar dan acap kali digunakan.kalau tidak jaga kamu azneeza.daing tawi takku lupa.haha esok kami akan ke destinasi percutian wajib apabila ke tronoh.mungkin untuk kali terakhir tahun ini kerana kekanda kesayanganku itu akan menjalani internship di melaka sehingga tahun depan.maknanya boleh makan aiskrim dan buah jambu di r&r tapah esok.yeay! minggu depan akan pulang ke shah alam kembali untuk mengangkut semua barang-barang yang setakat ini sudah berada dalam 5 kotak.mungkin memerlukan lagi 3 kotak untuk mengangkut semuanya.bilalah barang-barang mahu jadi sedikit.dari dulu sampai sekarang mesti penuh sekereta bila pulang bercuti. paling seronok balik rumah dapat makan sedap.dan lebih memeranjatkan apabila ada 2 ulas durian disimpan untuk saya.walaupun hanya 2 tapi...

ruski

a little bit happy with my marketing presentation although i skip my lunch to complete the task and have to susahkan hanah to print the slides still we can present it very well for me lah and i love marketing! everybody had their lunch so its only me yang lapar bila waktu petang then teringat maggi ruski yang tak dimakan lagi so sweet bila makan ruski after maghrib tadi and i use air panas instead of masak atas api betul-betul rasa macam kat asrama.hehe tomorrow ada lab pharmaceutical analysis and meeting sophys juga and tomorrow mereka pergi konsert Jason Mraz.huhu a little bit menyesal sebab tak beli tiket juga tapi tak apa.percaya yang pasti ada hikmah disebaliknya. im looking forward to go back home i want to eat good food and i wish i can eat durian fresh from the tree.ada durian ke sekarang? mahu tidurlah sekarang.walaupun dah tidur tadi tapi masih mengantuk lagi esok kelas dr.wong.nanti takut dia main tanya-tanya lagi aduh takutnya.huhu i love you! ..goodnight everybody..

4 years

i forgot to celebrate 4 years im in love with my braces haha.so today its already 4 years and 8 days. and thats my 34th appointment owh my dear teeth! i hope i can remove this braces before i graduate or else its going to be 6 years.wow. today full with activities until i get confused till the end of the day from morning stuck in traffic jam although i only want to go to tampin so walk to the bank and pharmacy and finally to the optometrist esok aku akan pulang ke shah alam aku tak mahu bergegas-gegas pulang hari jumaat nanti besides,i have to settle that stuffs tomorrow kalau dia tak dapat siapkan memang nak kena lah haha.kerja-kerja aku semua tak siap lagi. ini memang betul-betul cuti. tak apalah asalkan aku gembira.walaupun sekejap. dan sekarang aku bingung.