Monday, October 6, 2008

...i'm back...

yes..i'm back..

balik kepada normal life..
balik ke shah alam..
balik ke uitm..yang jarang ada dihatiku..
balik ke DK-F..
balik ke fakulti farmasi..
balik kepada assignment yang tak siap..
balik kepada test yang melambak..
balik kepada FINAL EXAM yang menanti..

arghh..apsal la wujud final exam?
dah lah susah..jadual macam hampeh plak tu..
aku bukan komputer mahupun cip pintar yang boleh simpan berjuta-juta lemon maklumat..
aku manusia yang hanya ada otak kiri dan kanan..
ada dua mata dan dua telinga..
satu jantung dan hati..
dan banyak lagi anggota badan yang malas untuk dinyatakan..

hari ini 6 oktober..
Selamat Hari Lahir kepada amir,pedut dan helmi asyraf..
semoga kamu semua panjang umur dan dimurahkan rezeki..


mahu buat pathology.makan kuih raya.
later~~

m310254
2101






12 comments:

berus jamban said...

otak manusia lagi hebat dari cip komputer...

harap maklum.....

so, jangan nak cari alasan tak leh piir banyak k....

ekekeke

izzati said...

otak aku masih kurang hebat lg lah..

lainlah ko..huhu..

boleh pikir byk2 tp yg hilang pun byk ah..hehe

mardhiyah said...

welcome back....same2 kte chayok2!! :D

berus jamban said...

yg hilang pun byk???????

tak faham seyhhhh.....

izzati said...

mar,
same2 la kite berusaha ke arah kejayaan!!




berus jamban,
abaikan je ah..merapik tuh..huhu

Asak said...

Perghh..
Aku setuju ngn berus jamban..
Baby pnye otak ponh lgik hebat dr komputer,ni plak org yg baru masok 19 taon..
Hehehe

izzati said...

ye ah2..

berus jmbn ade penyokong yer skrg..

haha

berus jamban said...

welllllllll~~~~

Ameirul Azraie Bin Mustadza said...

blaja soalan spot je.guarantee score punya! :)

izzati said...

berus jamban,

perangai anda masih sama seperti pak tam yg dulu yer..haha




amirul,

soalan apot mmg sgt membantu tp thn ni lecturer x leh tlg cos diorg sndr x tau soalan ape..huhu..agak mati gak ah kot..

berus jamban said...

aku tetap aku gagaga~

izzati said...

moto hidup muzzer..

 
template by suckmylolly.com