Skip to main content

..::oh, aku ditag::..

oh..terima kasih en.zulfahmi jemaat yang telah mentagged aku..
another good reason to write in my karutan-karutan ini..

Rules of the tag:- Link to your tagger and post these rules in your blog. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.

1. aku sangat suka marah.tapi jangan risau dalam hati je dan tak pernah lagi maki-hamun-caci-sumpah-seranah orang depan-depan.kalau marah simpan je dalam hati sebab tu sekarang aku dah bosan dengan orang lain sebab semua buat aku marah.kalau ada yang berjaya buat aku tak marah marilah kita cuba berkawan!


2. i love cats and hamsters but i hate their smells.
sangkar die kalau tak basuh,perghh confirm menyesal bela.haha.


3. dibesarkan dan tinggal di kampung.tak pernah bermastautin di bandar.kalau nak kata aku kolot pun terpulanglah.yang penting aku ada rumah sendiri dan aku berjaya satu hari nanti.insyAllah.


4. angan-angan nak dapatkan license for pharmacist.supaya aku boleh buka seberapa banyak kedai ubat yang boleh.terutama dekat bongek.lepas tu alang-alang sambung belajar sampai PhD ambil Pharmacogenetic.


5. aku pernah di kunci di luar rumah kerana gagal menjawab soalan latihan matematik.perghh.nangis memang tak ingat dunia waktu tu tapi kene jerkah sekali terus diam.takut punya pasal.


6. seorang senior pernah mengirim salam maut sewaktu aku tingkatan dua.haha.ingat aku takut ke?waktu tu takut gak lah tapi dalam hati anda ingat anda bagus sangat ke sebab sekarang aku lagi bagus dari anda.


7. lesen P aku bermula 5 julai 2007 tapi hanya pada 30 september 2008 aku berjaya mendapat kepercayaan untuk memandu kereta di jalan besar.aku masih kanak-kanak lagi kot.


aku suka mereka bertujuh ini.selamat menjawab rakan.
mardhiyah
asak
h
anum
abg nazmi
izzah
miminapis
ameirulazraie

sekarang aku mahu tenangkan minda.pathology.
later~~

m310254
1119


Comments

lensahati said…
Salamullah'alaik...

Terima kasih kerana mengunjungi lensahati. Maaf ya, cuma saya tak berapa faham fungsi dan mekanisma Tag ini. Mohon pencerahan...
izzati said…
salam..

fungsinya mudah sahaja hanya ingin mengetahui 7 fakta tentang diri saudara..

cuma copy rules of the tag kemudian buat satu entry baru di blog saudara dengan menyatakan 7 fakta tersebut..
~fiOnAbEE~ said…
bet! senior mane ek yg kem salam maot tuh??? ak xigt la..ke ak xtaw..ase2 nye ak taw..sape ek?? haha
izzati said…
haha..

aku kene wkt kt toilet dlu beb..

die srh nana yg smpaikn..

aku rase minah yg dorm k dlu..

yg perasan comel tu tp bdn gempal2 sket..

nanti aku srh otak aku berfikir blk..

kah3...
~fiOnAbEE~ said…
aha! ak ase ak taw sape..yg org dok pnggil manje tu eh! gahgahgah! ye x? hahahha
izzati said…
hahaha..

aku rase ah..seriusly x igt name die..

mane ko tau ni bee??aku rase ko x penah kene dgn die kan..
~fiOnAbEE~ said…
ala...ak ase ko pnah btaw ak lu..tp xigt sape..then ble ko ckp minah dom k prasan comel..bdn gempal2..who else?? hahaha...*censored comment* :P:P:P
izzati said…
bgus2..ur memory still ok lg..

mati ah kalo kantoi ni bee..

tp name pun blog suke hati lah nk cp ape kan..malaysia kan negara bebas bersuara..haha

bee..ingt x mlm yg kite kene buat persembahan yg kite nyanyi lg "kotex" tu??

Popular posts from this blog

MyAspire

okay sekarang komputer kesayangan ini cedera skrin dia dah pecah tunggu masa je nak patah adakah ini petanda sudah tiba masa untuk menukar komputer harap-harap lah dia mampu bertahan untuk beberapa bulan lagi kalau tak semua kerja susah nanti takkan hendak menumpang komputer orang pula mungkin jika blog ini tidak diupdate tandanya komputer sudah padam lah ye jika yahoo messenger juga sudah lama tak online maknanya komputer ini sudah gagal berfungsi keinginan baru sekarang hendak memiliki Nikon D40 atau Canon SLR cemburu sungguh melihat rakan-rakan lain mengambil gambar dengan cantik dan unik bila lah akan tercapai cita-cita minggu ini mungkin kali terakhir berhari raya selepas ini harus kuatkan semangat untuk belajar kertas pertama CTU553 khamis depan doakan kejayaan kami ya! aku rindukan rumah,emak,abah,adik,alang dan semua aku tak mampu hendak pulang ikutkan hati nak balik tapi nanti penat wish i could drive a car right now and go back to my house cepatlah habis peperiksaan nak pe

novel novel novel

hello hello as i promised before i'm gonna post list of novels that i want to let go.in case if anyone interested to keep the novels just text me or leave me a comment or send me a Facebook message.please take note that i only have a copy of each novel and it depends on availability.take a look at the list. thank you.love you. updated 2140 am 191210 Damya Hanna Ilham Hati Rela Ku Menanti Senafas Rindu Liana Afiera Malik Dah Kata Daaah! Mimie Afinie Masih Ada Rindu Aleya Aneesa Semusim Rindu Kasih Antara Kita Ayu Emelda Lagu Rindu Kasih Dania Hasreeyati Ramli Demi Kasih Ini Dia Dihati Laman Rindu Liza Zahira Cinta Rahsia Bahtera Kasih Sri Diah Mahligai Cinta Janji Kasih Eka Fahara Kabus Kasih Nilai Cintamu Sharifah Abu Salem Biar Rindu Berlalu

bongek

saya sudah balik ke bongek untuk beberapa hari.bongek itu nama kawasan saya tinggal.di mozac dulu azneeza itu suka ejek nama bongek siap boleh cipta nama lagi berkaitan dengan bongek tu.nasib baik nama betty lebih sedap didengar dan acap kali digunakan.kalau tidak jaga kamu azneeza.daing tawi takku lupa.haha esok kami akan ke destinasi percutian wajib apabila ke tronoh.mungkin untuk kali terakhir tahun ini kerana kekanda kesayanganku itu akan menjalani internship di melaka sehingga tahun depan.maknanya boleh makan aiskrim dan buah jambu di r&r tapah esok.yeay! minggu depan akan pulang ke shah alam kembali untuk mengangkut semua barang-barang yang setakat ini sudah berada dalam 5 kotak.mungkin memerlukan lagi 3 kotak untuk mengangkut semuanya.bilalah barang-barang mahu jadi sedikit.dari dulu sampai sekarang mesti penuh sekereta bila pulang bercuti. paling seronok balik rumah dapat makan sedap.dan lebih memeranjatkan apabila ada 2 ulas durian disimpan untuk saya.walaupun hanya 2 tapi