Skip to main content

mimpi kamu


hello people....

akhirnya after 2 days without internet pagi ini tiba-tiba terlintas untuk connect to mana-mana wireless yang ada.dan finally saya telah berjaya menggunakan wireless bangunan sebelah.tumpang lalu sekejap ya encik.hehe.

dan malam semalam saya mimpikan kawan-kawan di mozac.umul,en,zulfahmi,maznah,ira,ned,adilah,abi.sesiapa yang tak masuk dalam mimpi tu maaflah.tak ingat semua orang pula.adakah disebabkan kamu semua hendak pulangg tidak lama lagi?seriusly rindu gila kat semua.we're gonna buka puasa sama-sama kan?somebody please organise for us!

i must go and take a shower now.

take care there and eat well okay?

miss you and love you!

Comments

berus jamban said…
inn dgn jaja takde...niceeeee hahaha
irah tak payah la kot....
sepelaung je dari m'sia haha
izzati said…
haha..
br jmp diorg tu yg x msk dlm mimpi..
ira sepelaung pun lame gak x jmp..
flight bile ni pak tam?
iNn said…
huarghhh...diskriminasi di situ...x aci...name ak xde...
ok fine!!!esok gak ak balik..nak lumba ngan muzzer..hahaha...fine muzzer!!fine!!kite lawan!!haha..

bet..bile uni start??
izzati said…
esok2 aku mmp ko plak la inn..
kecoh minah ni.study diam2 la nk exam tuu..hehe

cpt2 tgk sape smpai dlu..haha

start 6hb..hua hua mlsnye..

Popular posts from this blog

bongek

saya sudah balik ke bongek untuk beberapa hari.bongek itu nama kawasan saya tinggal.di mozac dulu azneeza itu suka ejek nama bongek siap boleh cipta nama lagi berkaitan dengan bongek tu.nasib baik nama betty lebih sedap didengar dan acap kali digunakan.kalau tidak jaga kamu azneeza.daing tawi takku lupa.haha esok kami akan ke destinasi percutian wajib apabila ke tronoh.mungkin untuk kali terakhir tahun ini kerana kekanda kesayanganku itu akan menjalani internship di melaka sehingga tahun depan.maknanya boleh makan aiskrim dan buah jambu di r&r tapah esok.yeay! minggu depan akan pulang ke shah alam kembali untuk mengangkut semua barang-barang yang setakat ini sudah berada dalam 5 kotak.mungkin memerlukan lagi 3 kotak untuk mengangkut semuanya.bilalah barang-barang mahu jadi sedikit.dari dulu sampai sekarang mesti penuh sekereta bila pulang bercuti. paling seronok balik rumah dapat makan sedap.dan lebih memeranjatkan apabila ada 2 ulas durian disimpan untuk saya.walaupun hanya 2 tapi...

ruski

a little bit happy with my marketing presentation although i skip my lunch to complete the task and have to susahkan hanah to print the slides still we can present it very well for me lah and i love marketing! everybody had their lunch so its only me yang lapar bila waktu petang then teringat maggi ruski yang tak dimakan lagi so sweet bila makan ruski after maghrib tadi and i use air panas instead of masak atas api betul-betul rasa macam kat asrama.hehe tomorrow ada lab pharmaceutical analysis and meeting sophys juga and tomorrow mereka pergi konsert Jason Mraz.huhu a little bit menyesal sebab tak beli tiket juga tapi tak apa.percaya yang pasti ada hikmah disebaliknya. im looking forward to go back home i want to eat good food and i wish i can eat durian fresh from the tree.ada durian ke sekarang? mahu tidurlah sekarang.walaupun dah tidur tadi tapi masih mengantuk lagi esok kelas dr.wong.nanti takut dia main tanya-tanya lagi aduh takutnya.huhu i love you! ..goodnight everybody..

4 years

i forgot to celebrate 4 years im in love with my braces haha.so today its already 4 years and 8 days. and thats my 34th appointment owh my dear teeth! i hope i can remove this braces before i graduate or else its going to be 6 years.wow. today full with activities until i get confused till the end of the day from morning stuck in traffic jam although i only want to go to tampin so walk to the bank and pharmacy and finally to the optometrist esok aku akan pulang ke shah alam aku tak mahu bergegas-gegas pulang hari jumaat nanti besides,i have to settle that stuffs tomorrow kalau dia tak dapat siapkan memang nak kena lah haha.kerja-kerja aku semua tak siap lagi. ini memang betul-betul cuti. tak apalah asalkan aku gembira.walaupun sekejap. dan sekarang aku bingung.