Skip to main content

mengundi

hari ini hari mengundi untuk kami.setelah 5 semester di sini kali ini pertama kali pergi mengundi.seronok juga dapat makan roti tajaan gardenia.tapi air kotak dah habis pula.menyesal pergi lambat-lambat.sepatutnya keputusan pilihanraya diumumkan pukul 5.30 tetapi dia sambung masa mengundi sampai pukul 6.00.alamatnya pukul 6.30 lah baru keputusan diumumkan.
malam tadi sangat seronok.i feel like i'm talking to my friends during my old days in MOZAC.although it was just for a night but i know sometimes it's really good when people hear what you feel and you don't have to keep anything to yourself.but still something needs to keep inside your heart or else you'll die.i really need to improve myself when dealing with people.i can't be like this or else i can't do all my tasks.maybe i need your help people out there!!
and today full with typing error.whats wrong with me?lucky i don't have to write 1000 words of essays or it will full with correction liquid.i try to book our ticket to brisbane but unfortunately as usual my lovely mother must make a call first and after that only my booking will be complete.so wanna go holiday with us to Brisbane??
right now we're waiting unpatiently for Uncle JPA to bank-in our semesterly money.haha.if no more money we'll eat maggi everyday lah.so,i'm give up writing 'cause too many typo.hopefully my friends will win today's election.i'll update later..


owh,to my friends i would like to share this quote
forgive,and you'll be forgiven

Comments

~fiOnAbEE~ said…
pegi brisbane??? nk ikotttttttttt!!! hehehe~ still the same like the old good days kan..melancong je keje ko ni..kekeke~
izzati said…
fionabee,

nope x jd g brisbane..kitorg ke melbourne..jomla ikut skali..
slagi ada masa kite penuhi dgn melancong..cari pengalaman..hehe

Popular posts from this blog

bongek

saya sudah balik ke bongek untuk beberapa hari.bongek itu nama kawasan saya tinggal.di mozac dulu azneeza itu suka ejek nama bongek siap boleh cipta nama lagi berkaitan dengan bongek tu.nasib baik nama betty lebih sedap didengar dan acap kali digunakan.kalau tidak jaga kamu azneeza.daing tawi takku lupa.haha esok kami akan ke destinasi percutian wajib apabila ke tronoh.mungkin untuk kali terakhir tahun ini kerana kekanda kesayanganku itu akan menjalani internship di melaka sehingga tahun depan.maknanya boleh makan aiskrim dan buah jambu di r&r tapah esok.yeay! minggu depan akan pulang ke shah alam kembali untuk mengangkut semua barang-barang yang setakat ini sudah berada dalam 5 kotak.mungkin memerlukan lagi 3 kotak untuk mengangkut semuanya.bilalah barang-barang mahu jadi sedikit.dari dulu sampai sekarang mesti penuh sekereta bila pulang bercuti. paling seronok balik rumah dapat makan sedap.dan lebih memeranjatkan apabila ada 2 ulas durian disimpan untuk saya.walaupun hanya 2 tapi...

ruski

a little bit happy with my marketing presentation although i skip my lunch to complete the task and have to susahkan hanah to print the slides still we can present it very well for me lah and i love marketing! everybody had their lunch so its only me yang lapar bila waktu petang then teringat maggi ruski yang tak dimakan lagi so sweet bila makan ruski after maghrib tadi and i use air panas instead of masak atas api betul-betul rasa macam kat asrama.hehe tomorrow ada lab pharmaceutical analysis and meeting sophys juga and tomorrow mereka pergi konsert Jason Mraz.huhu a little bit menyesal sebab tak beli tiket juga tapi tak apa.percaya yang pasti ada hikmah disebaliknya. im looking forward to go back home i want to eat good food and i wish i can eat durian fresh from the tree.ada durian ke sekarang? mahu tidurlah sekarang.walaupun dah tidur tadi tapi masih mengantuk lagi esok kelas dr.wong.nanti takut dia main tanya-tanya lagi aduh takutnya.huhu i love you! ..goodnight everybody..

4 years

i forgot to celebrate 4 years im in love with my braces haha.so today its already 4 years and 8 days. and thats my 34th appointment owh my dear teeth! i hope i can remove this braces before i graduate or else its going to be 6 years.wow. today full with activities until i get confused till the end of the day from morning stuck in traffic jam although i only want to go to tampin so walk to the bank and pharmacy and finally to the optometrist esok aku akan pulang ke shah alam aku tak mahu bergegas-gegas pulang hari jumaat nanti besides,i have to settle that stuffs tomorrow kalau dia tak dapat siapkan memang nak kena lah haha.kerja-kerja aku semua tak siap lagi. ini memang betul-betul cuti. tak apalah asalkan aku gembira.walaupun sekejap. dan sekarang aku bingung.