Thursday, May 7, 2009

berakhirnya semester empat


yes yes...peperiksaan sudah habis..cuti pun bermula..

inilah masa yang ditunggu-tunggu untuk lari seketika dari nota-nota dan test-test dan kuliah.walaupun kadang-kadang kuliah tidak rasmi dari bonda dan ayahanda tercinta selalu kedengaran tapi tak apa.bukannya hari-hari dengar.hehe.

apa yang saya ingin lakukan cuti ini ya?

  • melancong bersama kawan-kawan
  • berkhidmat sepenuh masa dirumah
  • menghadiri APPS 2009
  • cuti-cuti Malaysia di Penang
  • mengurangkan barang kepunyaan saya
  • belajar memasak dan menjadi pemandu yang bagus
  • menjadi seorang yang lebih kuat dan sihat.haha
  • mungkin mengubati hati yang luka?atau melarikan diri buat seketika?

semoga apa yang saya rancangkan akan berjalan lancar.tapi Allah yang menentukan segalanya maka saya hanya mampu berdoa agar semuanya berjaya.owh ya.kawan-kawan ku yang ingin pulang ke malaysia,sudah habis membilang hari kah?semoga selamat pulang dan insyAllah panjang umur kita akan berjumpa.terutama en.zulfahmi yang memang tak sabar-sabar mahu makan banyak benda dan mahu buat banyak perkara bila pulang nanti.

ketika kawan-kawan sibuk mengemas barang saya juga ingin buat begitu.tapi hakikatnya saya akan pulang lambat lagi.haha.maka barang-barang saya lah yang paling bersepah dimana-mana.selamat berkemas dan pulang ke kampung kawan-kawan.insyAllah panjang umur kita jumpa lagi semester hadapan.

rasanya sekarang mahu bersihkan diri dan sambung tidur.haha.memandangkan tidak tahu mahu buat apa lagi.mahu berbual pun tidak ada orang mahu mendengar.mahu makan malas.mahu tidur paling senang.

selamat malam dunia.

saya rindukan kamu!

10 comments:

iNn said...

oh bett...im not one of those who r now eagerly waiting for malaysia....damnn!!lame lg seh....but then..on the bright side..i'll be meeting u!!! :):):)

izzati said...

inn,
yeah we'll meet there next week..cant wait for it..
dont forget cnfrm with me bout ur stuffs to tau..

berus jamban said...

hahaahhahaha cube ko gandakan rindu rumah sbb sebulan ko duk kat uitm tu dgn 24 kali....
amacam?eager tak eager?

inn tak eager sebab die dh pernah balik weyh...ceitsss

izzati said...

berus jamban,
tak terkata lah jwbnye kalo menggandkn 24 bulan tu.hahaha..

bc tu inn..setelah berapa ratus hari pak tam x jejak kaki kt bumi malaysia ni sbb tu die x sbr2..

inn dh blk 2 kali kot..haha :D

iNn said...

bet...da konpem...pass my stuffs thru my sis kat tampin..but then..i'll confirm with u later...

to berus jamban....betol cakap betty...ak da balik 2 kali da...klu nk balik ujung mggu ni pon bley..haha.. :D
jangan jeles...macam dok kat mozac dulu je..haha..sabar la ek si berus jamban..haha..muzzer2...:D

izzati said...

inn,
orite inn..blk rmh nnt i'll try online but the best way is u emel me the details la.tkt mls nk bukak bnd lain kt rmh nnt.haha

~fiOnAbEE~ said...

betty! omgomgomg! da stat cuti? bapak best!!!! my exam blom stat pn lg...*sighhh*
cuti bape lame ni???

jeles2

anyways,still igt plan dolu2 about nk jumpe dorm B (kot?)..still on ke?

izzati said...

fionabee,
hehe..sbr2 nnt hbsla exam tu..
cuti till 5th july but june br start free kot.a lot of things to settle in shah alam till and of may.hehe

yeah.still remember that.depends if ade masa kite jmp.tp bet x contact sgt yg lain2..huhu

berus jamban said...

aku miskin....................
tau la bdk2 TNB kayeeeee......
isk...isk...isk...............
balik selalu mcm buah hati ade kat mlysia je....hahaha

hairan~~

izzati said...

berus jamban,
itulah pasal..mereka kaya raya..

err..kekerapan inn balik mlysia sama dgn kekerapan die ke brisbane jmp buah hati dia la muzzer..

haha..:D

 
template by suckmylolly.com